Gazeteyi nereye şikayet edebilirim?
Bu adımlardan biri de adrestir. Asılsız olduğu düşünülen içerikler, Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı’na bağlı Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu’nun bildirim merkezi aracılığıyla bildirilebilir. Aynı şekilde, şüpheli içerikler de paylaşıldığı platformun yönetimine bildirilebilir.
Yayınevleri nereye şikayet edilir?
Yayın içerikleriyle ilgili şikâyet ve tercihlerinizi 444 1 178 numaralı RTÜK telefon numarasından bildirebilirsiniz. Yurt dışında yaşayan vatandaşlarımız ise +90 312 297 49 00 numaralı RTÜK telefon numarasından bize ulaşabilirler.
Haberciler nereye şikayet edilir?
Alo 176 İletişim Merkezi’nde Kültür ve Turizm Bakanlığı mevzuatında yer alan tüm konular hakkında bilgi alabilirsiniz. Gerektiğinde İletişim Merkezi çalışanları geri bildirimde bulunabilir.
TV kanalı nereye şikayet edilir?
Dilekçe hakkı kapsamında talep ve şikâyetlerinizi kamu kurumlarına iletebilir, bilgi edinme hakkı kapsamında ise Cumhurbaşkanlığı İletişim Merkezi (CİMER) aracılığıyla kamu kurumlarından bilgi talep edebilirsiniz.
Şikayet etmek için nereye başvurulur?
Suç duyurusunda bulunmak için doğrudan polise, jandarma veya savcılığa başvurabilirsiniz. Bir suçun mağduru olduysanız veya soruşturma için bildirme zorunluluğu olmayan bir suçtan haberdar olduysanız, genellikle önce jandarma veya polis karakoluna başvurmayı düşünebilirsiniz.
Reklamlar nereye şikayet edilir?
Reklam ve haksız ticari uygulamalarla ilgili şikayetlerinizi Ticaret Bakanlığı’na bağlı Reklam Kurulu’na iletebilirsiniz. Billboard başvuruları artık e-devlet üzerinden yapılabiliyor.
Sayfa şikayeti nereye yapılır?
Cumhurbaşkanlığı İletişim Merkezi 150’yi arayabileceğiniz gibi www..tr adresindeki CİMER bağlantısı üzerinden de şikâyetinizi iletebilirsiniz.
Yayınevleri yazarlara ne kadar ödüyor?
Kitapçılar, sattıkları kitaplar için dağıtımcıya düzenli olarak telif ücreti öderler ve dağıtımcılar telif ücretlerini kendi paylarını düştükten sonra yayıncıya aktarırlar. Türkiye’de bir kitaptaki telif hakkının %40’ı yazar ve yayıncıya, %60’ı ise dağıtımcı ve kitapçıya aittir.
En iyi yayınevleri hangileri?
Türkiye’nin en iyi yayıncıları:Can Yayınlarıİletişim YayınlarıYapı Kredi Yayınlarıİş Bankası Kültür YayınlarıMetis Kitap.Ötüken Neşriyat.Everest YayınlarıRemzi Kitapevi.Daha fazla ürün…
184 şikayet edince ne olur?
İhbarı alan tütün ekibi derhal verilen adrese giderek ihbarı yerinde inceler. Denetleme ekibi bir ihlal tespit ederse gerekli önlemler alınır ve denetim görüntüleri ve raporları sistem üzerinden merkez ofise gönderilir.
176 neyin numarası?
KÜLTÜR VE TURİZM BAKANLIĞI İLETİŞİM MERKEZİ ALO 176.
174 neyin numarası?
Tüketicinin gıda güvenliğine ilişkin her türlü bildirim ve şikâyetini yetkili mercilere kolayca ulaştırabilmesi, bildirimlerin tek bir merkezden yönetilebilmesi, en kısa sürede tüketiciye dönüş yapılabilmesi ve sonuçlarının takip edilebilmesi amacıyla ALO174 Gıda Hattı 14 Şubat 2009 tarihinde faaliyete geçirilmiştir.
Kanal nasıl şikayet edilir?
Bir kanalı bildirinYouTube uygulamasını açın.Bildirmek istediğiniz kanal sayfasına gidin.Sağ üst köşedeki üç noktalı Kullanıcıyı Bildir simgesine dokunun.İsteğe bağlı: YouTube politikalarını ihlal eden videoları seçin.İleri’ye dokunun.İsteğe bağlı: Açılan pencerede ek ayrıntılar sağlamanız istenebilir. Daha fazla öğe…
Alo 130 ne işe yarar?
Ürün Güvenlik Raporu ve Şikayet Bildirimi.
Alo 178 neyin numarası?
Vatandaşların RTÜK’e daha kolay ve hızlı ulaşabilmesi için RTÜK İletişim Merkezi’nin yeni numarası Alo 178 oldu. Radyo ve Televizyon Üst Kurulu, “Açık Kapı İletişimi” sloganıyla vatandaşlarla daha yakın iletişim kurma yolunda bir adım daha attı.
Şikayet dilekçesi nereden verilir?
İlgili madde hükmü aşağıdaki gibidir. Madde 158 – (1) Suça ilişkin ihbar veya şikâyetler, Başsavcılığa veya kolluk kuvvetlerine yapılabilir. (2) Valiliğe, kaymakamlığa veya mahkemeye yapılan ihbar veya şikâyet, ilgili Başsavcılığa gönderilir.
Bir kurumu nereye şikayet edebilirim?
Cumhurbaşkanlığı İletişim Merkezi 150’yi arayarak veya www..tr adresindeki CİMER bağlantısından şikâyetinizi iletebilirsiniz. Şikâyette bulunurken doğru bilgi verilmesi için şifre ücretiyle ilgili şikâyet olduğunun belirtilmesi gerekmektedir.
İstenmeyen mesajlar nereye şikayet edilir?
Gümrük ve Ticaret Bakanlığı’nın il müdürlüklerine dilekçe vererek şikayette bulunmak mümkün olsa da, Gümrük ve Ticaret Bakanlığı şikayetleri çevrimiçi olarak almak için bir web sitesi kurmuştur. Bu, şikayetlerin işlenmesini çok daha kolay ve hızlı hale getirir.
Şikayet dilekçesi nasıl olmalıdır?
Şikayet dilekçesinde kişi öncelikle ad ve soyad, TC kimlik numarası, adres ve telefon numarası gibi kişisel bilgileri vermelidir. Şikayetin yöneltildiği kişinin ad ve soyad, adres vb. bilgileri varsa bu bilgileri de dilekçesine eklemelidir. Daha sonra suç olarak gördüğü belirli olayı ayrıntılı ve açık bir şekilde açıklamalıdır.